Aktuálně

14.08.2010 08:37

Všechny vás zdravím a protože v poště i tady na webu jsou vaše dotazy a náměty, pokusím se odpovědět.

Takže postupně:

Pokud využijete kolonku "Napište nám" , vaše zpráva je doručena panu Švehlíkovi (správce webu) a od něj mě, ale na webu samotném se nezobrazí. Takže pokud chcete psát pouze mě, je vhodná tato možnost, nebo můj mail. Pokud chcete aby váš podnět, návrh,sdělení, prostě cokoliv viděli a četli i ostatní, využijte prosím úvodní stránku a napište zprávu, nebo diskusní téma ( případně využíte diskusní téma v okénku předsedy).

To k dotazu proč se nezobrazilo to co bylo napsáno.

Dál, nápad s kontejnerem na zahradní odpad určitě není špatný a zjistím, jaký by byl zájem a podle toho budu pokračovat dál. Ale zatím nevím, jakým stylem provést samotnou realizaci - že si někdo bude dělat doma 14 dnů hromadu a potom vše najednou odveze do kontejneru, tomu moc nevěřím. Navíc v Novém Pávově existuje skládka na zahradní odpad (pouze na rozložitelný odpad ze zahrad, což si opět každý vykládá po svém), ale stejně jsou škarpy a cesty zasypány odpadem i jinde.

Co se týče osadního výboru. Můj záměr je svolat schůzku členů osadního výboru, tam vše projednat a poté svolat schůzi pro všechny občany Pávova. Ano termín bude "ještě letos" (ale promiňte, i já mám doufám nárok na dovolenou a mám i jiné povinnosti než Pávov), takže pokud máte někdo pocit, že to moc dlouho trvá, dočkáte se. Termín sdělím včas a všem (možnosti jsou prakticky dvě, pod širým nebem na hřišti, nebo hospůdka " U Marťana")

Problém s feťáky ( a podobným "svinstvem") asi není v našich silách vyřešit, takže jen pro informaci, Městská i státní Policice o tom ví, ale víc se legální cestou dělat nedá.

Další věc. Informace občanům. Snažíme se využívat náš web, máme dvě nástěnky ( rád bych ještě třetí do nové ulice za kempem), všichni víte kde bydlím a jaké mám číslo telefonu, takže jsem doufal, že informovanost je . Pokud je to málo a nestačí tyto možnosti, můžeme ještě zavés mailový informační systém, takže kdo bude mít zájem a pošle mi svou e-mailovou adresu s přáním dostávat pravidelné informace, můžeme toto provádět hromadnou korespondencí. Pokud máte ještě jiné návrhy, sem s tím.

Toť asi zatím vše, pro koho je to moc obšírné, tomu se omlouvám, kdo má informací málo, ať mě kontaktuje.

Hezký zbytek léta a naschle!

Jméno: Zdena Suchá
>
> E-mail:
>
> Předmět: kontejner na posekanou trávu
>
> Text:
> mám dotaz,šlo by zajistit kontejner na posekanou trávu, větvičky a listí.
> Zabránilo by se tím vznikání černých skládek kolem Pávova.Vím že třeba v
> Dolní Cerekvi to funguje tak by to šlo i u nás ,budete to stát ňákej
> peníz, ale těch máme ve fondu dost, myslím si kdyby se objednal třeba
> jednou za 14 dní ,jeden do Nového  jeden do Starého Pávova tak by to
> určitě hodně lidí přivítalo.  Ještě se vrátím k tomu návrhu o změně členů
> v osadním výboru,bude svolána schůze"ještě letos", aby se to vyřešilo?

Zpět