Injekční stříkačky

14.08.2010 08:28

Opět se opakuje problém - pohozené injekční stříkačky !

Není to jen mail paní Panuškové, už mě na to upozorňovalo víc lidí a bohužel to není věc nová a ani se jí nedá okamžitě zbavit.

Takže kromě upozornění aby jste si dávali pozor a hlídali své děti a zvířátka zároveň prosím:

Pokud odhozené jehly a podobné věci po feťácích uvidíte, volejte okamžitě Městskou policii ( tel. 156), která má na sběr vybavení a je s tímto problémem seznámena.

 

Blanka Panušková
>
>
> Předmět: Objevily se v Pávově injekční stříkačky
>
> Text:
> Dobrý den,
> chtěla jsem upozornit spoluobčany a to hlavně maminky s dětmi na to, že
> jsem v Pávově našla už několik pohozených injekčních stríkaček. Jsou
> hlavně v lesíku hned u tenisových kurtů a dnes  jsem taky jednu i s jehlou
> našla na hrázi rybníka. Jsem z toho v šoku, že i tady u nás. Ale když
> vidím, kdo obývá kemp ani se snad nedivím, člověk aby se bál jít na
> vycházku :-(( A ještě něco veselejšího, chtěla bych touto cestou poděkovat
> panu Mlejkovi, za to, co pro nás dělá a udělal a tím se nechci doktnout
> ostatních dobrovolníků. Ale nebýt jeho, tak by se chodníky, dětké hřiště a
> osvětlení nezačalo nikdy stavět, protože by dotaci dostal někdo jiný. To
> on na magistrátě tráví svůj volný čas místo toho, aby ho věnoval sobě . Na
> závěr nezbývá než si přát, aby se vše podařilo zdárně dokončit a aby ty
> feťáci odtáhli někam jinam.

 

 

Zpět