Setkání s magistrátem.

27.01.2014 21:28

Dobrý den všem, minulý týden jsem se účastnila setkání zástupců Magistrátu města Jihlava se členy osadních výborů. Zastupovala jsem Milana za naši obec. Představili se zde všechny odbory a obhajovaly svou dosavadní činnost. Nebudu zde uvádět celý zápis z jednání a kdo bude mít zájem, napište mi svůj mail a já Vám ho pošlu ( i z každé takové schůze).

Hlavním bodem, který je v současné chvíli prioritní a je potřeba s občany obce projednat, jsou popelnice na bioodpad. Vzhedem k tomu, že kolem tohoto řešení je velká diskuse, dohodla jsem s paní Ing. Katarínou Ruschkovou na uspořádání setkání s občany Pávova ,kde Vám bude ochotana všechny informace předat. Využití těchto popelnic na bioodpad je zcela dobrovolné a jedná se o pilotní provoz. Popelnice by se měly instalovat  do 22.2. Paní Ruschkové tedy nabídnu dva termíny v týdnu od 10-14.2. a konečný, odsouhlasený termín s místem určení schůze Vám co nejdříve zašlu.

Ještě jednou všem nabízím, kdo bude mít zájem o zasílání bližších informací z jednání s Magistrátem města Jihlava, pošlete mi svůj mail a ráda Vám veškeré info pošlu i v budoucnu. Můj mail je vercadanova@seznam.cz.

K informaci ohledně uzavření sjezdu z navaděče : město registruje již více stížností a situaci monitoruje. Nabídli mi otevření jednání s Krajem  Vysočina na toto téma. Návrh by byl uvolnění nájezdu alespoň pro osobní dopravu.

 Ostatní požadavky jako je navýšení autobusového spoje, atd... se budu snažit předat přímo na příslušné odbory. Na uvedené schůzi se tyto detaily neprojednávaly. O stavu Vás budu průběžně informovat.

PS: V příloze je ještě pro Vaši informaci připojen dokument o hospodaření obce. IMG_5839.JPG (2467459)
IMG_5840.JPG (2772683)
 

  Přeji všem příjemný večer.

     Veronika Dáňová

 

 

Zpět